lördag 8 december 2007

We were young and restless

Ihhh. Jag har varit på julbord. Christian the evil guy bjöd på enorma mängder sprit på förfesten. Jag och min chef diskuterade boken "Vi som aldrig sa hora" av Ronnie Sandahl, en bok som jag verkligen hatar varje mening i, och som han höjde till skyarna, vilket inte bådar gott inför lönesamtalet. Dessutom, och detta är det VÄRSTA AV ALLT, lovade vi varandra att cykla Vättern runt i sommar. Vi tog i hand på det. Länge. Över bardisken, medan vi drack stora klunkar sprit. Ytterst förtroligt. Sedan svävade han iväg i en taxi, tror jag, och Linda och jag rockade loss till Summer of 69, och sedan bör det ha kommit en taxi och hämtat oss också, fan vet vad som hände men nu är jag här.

Jag vill inte vara med i morgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar