fredag 7 december 2007

Julfest here I come

Ofta läser man små pigga artiklar om att det är så viktigt med lukten när man väljer partner, och hur den påverkar en omedvetet. Det handlar förstås om feromoner, doftämnen som har till uppgift att locka till sig en partner så man kan fortplanta sig. Mycket basalt, men säkert viktigare än man tror. Jag har en teori om detta som jag inte hinner sammanfatta nu, men jag ska ta det vid tillfälle och då jävlar om jag inte får Nobelpriset i medicin. Minst.

Nu har jag piffat till mig inför kvällens julfest och hängt på mig lite blingbling. Närmare bestämt ett halsband jag ärvt av min mormor. Det är fint, men har en svag doft av 93-åring som jag inte tror kommer att hjälpa mig att få ragg ikväll. Men man vet ju aldrig. Pervon finns det ju gott om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar