fredag 28 december 2007

När jag i princip gjorde succé i Hollywood

Och på tal om dagens första inlägg med rubriken "Du har mail" så går filmen "Du har mail" på tv just nu. Vilket sammanträffande. Fast jag ska inte se den. Jag har inte sett den tidigare fastän den gått omkring 178 gånger, men det går ju att räkna ut handlingen redan på förhand. Jag är för övrigt inte överdrivet förtjust i "romantiska komedier" och jag tycker inte alls om Meg Ryan för en gång var hon så himla taskig mot Nicholas Cage i en annan film. Och jag gillar Nicholas Cage. Mycket. Det borde göras en film där jag fick ta hand om honom istället, så han slapp vara så hemskt olycklig som han var i den filmen. Jag skulle göra det jättebra.

Meg Ryan kunde få vara statist. 

Hollywood, can you hear me?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar