lördag 19 januari 2008

Vredens druvor

Dagen-efter-snacket:

Barbie: Helvete vad Eve blev arg igår!
Jag: Jaa, herregud, jag blev helt chockad!
Barbie: Hon var vansinnig! Jag trodde nästan hon skulle börja gråta, så arg var hon!
Jag: Ja, men det är så typiskt henne! Så fort vi inte tycker som hon så blir hon arg! Fast varför blev hon arg igår egentligen?
Barbie: Ja...Vad var det vi pratade om?
Jag: Eeh...Var det om bussresan till Göteborg Horse Show?
Barbie: Nej, då var jag ute och rökte, det måste ha varit något annat.
Jag: Jaha...Vad kan det då ha varit?
Barbie: Var det det där om division 1?
Jag: Nej! Det tyckte vi ju likadant om! 
Barbie: Ja, det gjorde vi ju...Nej, då minns jag inte vad det var.
Jag: Inte jag heller. Fan vad störigt.
Barbie: Men arg blev hon!
Jag: Ja, fy fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar