torsdag 17 januari 2008

Hey Geordie, your brow is full of cold sweat

Jag förstår att världen legat sömnlös och grubblat över vad jag egentligen fick hämta på Ica Kvantum idag. Böcker eller ryggsäck? Jag kan nu meddela att svaret var ryggsäck. Med Adlibris som avsändare. Ica-kassörskan hade en teori om att Adlibris kanske ägde Addnature, men det tyckte jag lät lite långsökt, och dessutom var fakturan ställd på Addnature. Men det kan uppenbarligen vara praor inblandade på alla nivåer i tillvaron, så jag låter det vara osagt.

Nu ska jag ägna mig åt handbolls-EM. Då måste man vara fokuserad, det går absolut inte an att springa och fulblogga i pauserna. Men så här ligger det till: Om Sverige vinner blir jag glad. Helst ska Sverige leda hela tiden med en 4-5 mål för att jag ska kunna njuta maximalt, men det är nog att begära för mycket. Men bara de vinner. Om Island vinner blir jag deprimerad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar