tisdag 29 januari 2008

Miss Diss strikes again

För att förströ mig en smula loggade jag in på dejtingsajten för att se om det mot all förmodan låg en prins och ett halvt kungarike i inkorgen. Konstigt nog fanns bara det här:

Hej!!!!
Läget?.....*S*
Lust att snacka med en busig och snäll hane?
Har du msn?......

1. Jag har sagt det förr, och jag säger det igen: överdrivet användande av utropstecken är en styggelse inför vår Herre. Mer än ett (1) utropstecken i text är inte bara otroligt fult utan även snudd på efterblivet.
2. Antingen skriver man TRE (3) punkter...eller en (1). Inte två eller fyra eller sjuttionio stycken. 

3. "Busig" är man på låg- och mellanstadiet. Man kastar papperstussar, lägger häftstift på stolar, luftar cykeldäck och spelar hartsfiol. 

4. Personer som använder ordet "busa" som synonym för "hångla" eller "ha sex" bör ha klart för sig att detta är EXTREMT AVTÄNDANDE. 

5. Hane? Otroligt festligt och originellt eller varför inte "busigt" sätt att uttrycka sig på. Om det hade varit Lunarstorm. 

6. Ja, jag har msn och jag skulle skulle hellre sticka ut ena ögat med en tårtspade än att adda dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar