onsdag 23 januari 2008

Inför matchen

Nu är det snart dags att börja ängslas igen. Sverige mot Spanien. Jag läser att våra hjältar är slitna och det är inte undra på. Själv blev jag utmattad av att följa gårdagens match från soffan.

Spanien har bara varit sådär hittills i EM, fast de var ju oväntat bra mot Frankrike igår. Jag har inga varmare känslor för spanjorerna, men det var nästan så jag hoppades på att de skulle gå och vinna bara för att mosa till fransmännen litegrann. Fast det gjorde de inte, även om det var bra nära. 

Jag har lite dålig koll på Spanien nuförtiden. Annat var det på Dujsjebajevs tid, men han är ju lyckligtvis inte med längre. 
Jag hoppas i alla fall att de är oväntat dåliga idag. Att de är tröttare och slitnare än svenskarna. Vad som helst, bara Sverige vinner. Om Spanien vinner blir jag superdeprimerad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar