söndag 8 januari 2012

Söndagskväll

Nu är det officiellt söndagskväll, och eftersom vi är med i en sömnsekt så brukar vi gå och lägga oss vid 21-hugget om inget annat påkallar uppmärksamhet. Så ska klockjäveln ställas på 04.30. Fatta, 04.30! Så tidigt har jag inte gått upp sedan 22/12 2011. De första lediga dagarna vaknade jag tidigt av bara farten, men nu har dygnet liksom vridit sig på sig på ett sätt som inte verkar helt lyckat.

Jaja, bara att bita i det sura äpplet. Nu är det dags för te och TP. Förutspår att jag kommer att vinna, AS ALWAYS!

EDIT: Jag förlorade! Men så fick jag också helt orimligt svåra frågor, typ: Vad heter huvudrollsinnehavaren i Lilja 4-Ever? (Rätt svar: Oksana Akinsjina. Vem FAN går omkring och vet det?). Min man fick frågor i stil med: Vad heter Pippi Långstrumps häst? Sen ville han inte gå med på att spela en gång till, utan hänvisade till att det var "sent" och att han "måste gå och lägga sig" för han skulle "jobba imorgon".
Förbannad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar