tisdag 31 januari 2012

På spåret vecka 4

Jajaja, jag vet att det är vecka 5 nu, men Lag Soffan har haft förhinder fram tills nu. Tack SVT Play. Och ikväll var vi outstanding. 44 poäng skrapade vi ihop till skillnad mot Carl-Johan och Johanna (26) och Christer och Morgan (25). Värt att notera är också att vi fick 20 poäng av 22 möjliga bara på Dublin. Klarade resan på 10 poäng samt kunde ALLA frågorna utom den med pojkbandet, men det är ju snarare ett tecken på att allt är som det ska om ni frågar mig. Men i övrigt, man (jag) bara: Stout! Shamrock! Påskupproret! Michael Collins! Boomtown Rats!, osv i all oändlighet, och då har jag överhuvudtaget aldrig satt min fot på Den Gröna Ön. Sedan glänste jag kanske inte fullt så mycket på Vasa och Karlskrona, men Lag Soffan som helhet imponerade ändå stort, om jag får säga det själv. Slutskrötet* för idag.

* På rikssvenska: "Nog med skryt"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar