torsdag 26 januari 2012

Oh joy

Från och med nu (med undantag från något bittert eller glatt inlägg från finalen beroende på vem som vann) lovar jag att det ska bli mindre handbollsbloggande framöver (åtminstone fram till OS, givet att Sverige klarar kvalet), så alla som är ointresserade av sport kan andas ut nu. Eller alla och alla, jag har väl kanske bara omkring 5 läsare, så det där med "alla" låter betydligt mer drastiskt än vad det i själva verket är. Som att om alla  mina handbollshatande bloggläsare drog en kollektiv suck av lättnad så  skulle koldioxidhalten i luften höjas så mycket att växthuseffekten hade påverkats.

Det hade ju  sett ut något, men det är alltså ingen som helst fara. Jag bloggar nämligen miljövänligt. Däremot orkar jag inte producera något som helst spirituellt, för idag ska jag städa och tvätta hela eftermiddagen och hela kvällen. Samt betala ett stort djävla berg av räkningar. Jätteroligt ska jag ha, hela eftermiddagen och hela kvällen. Amen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar