onsdag 25 januari 2012

ÅH NEJ, Sverige-Danmark 24-31 eller 32 eller vad fan det nu blev, många mål till fel lag iaf

Jaha, då var EM över, eller det återstår ju en placeringsmatch för Sverige att ängslas över, men det känns som att det har gått åt så mycket adrenalin de senaste 10 dagarna, så det får jag väl återkomma till när jag återuppbådat mina krafter. Danmark var för övrigt kusligt bra. Jag sa ju innan att jag inte ville att de skulle vinna EM eftersom Sverige då skulle hamna i en svårare OS-kvalgrupp. Men så tänkte jag på vilka andra länder som är med här i mellanrundan och som  alltså kan vidare gå till semifinal och därmed också har en chans att vinna: Spanien, Serbien, Polen, Tyskland eller Makedonien. Vill inte se NÅGON av dom stå där och blixtra med guldmedaljer och vara sådär löjligt stolta (det är endast förbehållet nordbor, enligt mig), så kände jag bara NÄE, det får gå hur det vill med OS-kvalet, nu ska jag heja för rödvitt EM-guld.  Island, som jag hade som reserv, fick ju däng av Spanien så de är bortom all räddning nu.

Jag tar alltså tillbaks tidigare uttalanden och ordningen är nu återställd. HEJA DANMARK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar