fredag 20 januari 2012

På spåret vecka 3

HELL YEAH vad Lag Soffan regerar just nu. 42 poäng skyfflade vi ihop till skillnad från Jessica Zandén och hennes exman (28) och Carl Johan de Geer och Johanna Frändén (35). 10 poäng på S:t Petersburg, 10 poäng på Piteå och 8 poäng på New York. PLUS att jag sa "det måste vara Var kommer barnen in med Hansson de Wolfe United" redan INNAN så mycket som en enda ton av musikfrågan hade spelats.

Nu slötittar jag på Insomnia, en norsk 90-talsfilm som jag lyckats missa fram tills nu, men den verkar väldigt seg. Dessutom ser ju Stellan Skarsgård ut precis som när han spelar med i Den enfaldige mördaren i den här filmen, och då är man inte så djävla trovärdig som polis om jag får säga vad jag tycker. Tror jag ska zappa över till TV4 Sport och lite handboll (Norge-Kroatien) istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar