söndag 4 november 2007

Warriors...come out and pla-a-a-y

Och så var det dags att ägna några minuter av mitt liv åt mitt sociala experiment, dejting-sajten. Idag fanns följande skräp i den digitala soptunna där jag antar att det är meningen att man ska fatta tycke för varandra. 

Jag är en kille som är skild o har tre barn o två långhåriga katter . Då ska vi se vart jag ska börja .Min älsta flicka o enda bor inte längre hemma , just nu bor hon i Värnersborg .Mina två killar bor hos mig varannan vecka. Mina katter är en grädd vit perser o den andre är en hitte katt som har bott hos oss i 7 år o de är en svart långhårig sak , ingen perser vet inte va de är ! Jag jobbar som lastbilchaufför tvåskift o stortrivs med de ! Mina intressen är heminredning ,loppisar, auktioner, möbler ,klä om möbler , mm orkar inte ta med allt nu ! Vad jag söker vet jag inte själv ännu ! Men de märker man om man trivs tillsammans rätt fort tror jag ! Men man måste våga om man ska lyckas vinna ! Varför jag inte har foto på min sida beror på att jag inte kan något om data , inget o då menar jag inget ! Har bett om hjälp med att få in några foton på mig ! Jag vill inte försöka vara hemlig som någon påstod ! Men kan man inte vänta så ska vi nog kunna lösa de ändå ! Fråga gärna om de är något ! puss o kram !

---------<--<@ ---<--<@ @-->-->-- @-->-->--------

1. Användande av utropstecken efter var och varannan mening är så nära en styggelse inför Vår Herre som man kan komma.
2. Mellanslag mellan ord och utropstecken är inte bara otroligt fult. Jag tror även att de som skriver på det sättet oftast har någon form av meriter från sluten psykiatrisk vård. Och då menar jag inte arbetsgivarintyg.
3. Det är inte nödvändigt med en hel jäkla uppsats på temat "Mina husdjur". Eller finns det någon som har upplevt att Han var hemskt trevlig och snygg, rena drömprinsen, men det visade sig att hans katter var fula som stryk så jag dumpade honom efter första dejten. Va? Va? Va?
4. Användande av floskler i stil med "man måste våga för att vinna" är direkt avtändande. Faktiskt tror jag att den som använder sånt i en presentation på en dejting-sajt är på gränsen till förståndssvag.
5. Den som är i min generation och år 2007 tror att "data" är samma sak som "datorer" betraktar jag som mindre vetande.
6.  Den som är i min generation och år 2007 "inte kan nåt om data" betraktar jag som ett hopplöst fall.

Jenny påstår att jag aldrig kommer att träffa någon förrän jag sänker mina krav, men jag vet inte. Jag hoppas att jag aldrig blir så desperat att jag känner att jag vill träffa någon som dekorerar sin presentation med vulgära kombinationer av streck och < och @ som antagligen ska tolkas som rosor. 

Smaklöst är bara förnamnet.  Jag riktigt känner hur klosterlivet hägrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar