onsdag 14 november 2007

Ett anständigt förslag

När jämställdhetskommittén vänder ryggen till på jobbet:

Patrik: Du Sparkling, skulle du vilja få en påsättning snart?
Jag: Oh ja, gärna. Det var ju så längesen sist...ända sen i våras.
Patrik: Bara säg till när du har lust.
Jag: Vad tror du om fredag morgon? Passar det dig?
Patrik: Det blir bra, då kan vi ta det med en gång på morgonen. Ta med dig gummit så sätter jag på...Både där fram och där bak!
Jag: Vad trevligt, vilken service...Alltså, så här bra hade jag det inte ens när jag var gift, då fick jag ändå fixa det själv. Du är så himla schysst!
Patrik: Ett par gånger om året kan man väl ställa upp för sina arbetskamrater.

 

Jag tycker Patrik är jättehygglig som självmant erbjuder sig att byta hjul på min bil. Det är nämligen något av det tråkigaste jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar