onsdag 21 november 2007

Det sociala experimentet del 512

Saxat från Det Sociala Experimentet på dejtingsajten.

hej här finnes en trevlig man i sina bästa år som söker en tjej som vill ha en man vid sin sida men kanske inte varje dag men när vi träffas så ska det slå gnistor har haft förhållanden som inte funkat pga vi hängt på varann man måste få röra sig lite utanför hemmets väggar jag jobbar med transporter så jag är borta några dagar då o då så en tjej som är lite motorintresserad vore inte fel men det är inget krav jag tycker även om naturen och en massa annat nä nu får ni fråga på så svarar jag mer än gärna kramis alla tjejer

Frågor som hopar sig: 
1. Vad är det för fel på interpunktion?
2. Måste man vara intresserad av någons jobb? "Hej, jag är en kille som jobbar som obducent, så det är ett plus om du är död."

Det var nog egentligen inga fler frågor. För övrigt anser jag att vuxna människor som avslutningsvis, eller någonsin, skriver "kramis", eller ännu värre, "kramizzz", borde ha stryk, samt bli av med både rösträtt, yttrandefrihet och andra fundamentala rättigheter på livstid, eller åtminstone tills de vuxit ifrån Lunarstorm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar