onsdag 21 november 2007

...och del 513

Jag känner att det sociala experimentet håller på att spåra ur.

Meddelande från: tokig6 48
Datum: 21/11/07 13:57

Då får vi väl se hur du reagerar på detta... *S*
Tänk va härligt det skulle va att få klä av dej alla kläder... lägga dej naken på sängen... börja slicka insidan på dina lår... fortsätta upp mot din härliga fitta slicka den riktigt blöt... låta min tungspetts vibbrera mot din klitoris... när fittan är riktigt blöt och det nästan går för dej fortsätter jag upp över din fina mage... suger lite på dina styva bröstvårtor...kysser din hals... naffsar lite på din öronsnibb samtidigt som jag lägger mej på dej... du känner hur min stenhårda kuk försöker leta sej in i dej.... plötsligt hittar den rätt och tränger in i dej... knullar dej först sakta... sen fortare och fortare... när vi knullat riktigt länge känner jag hur hela din härliga kropp börjar skaka i en härlig orgasm... samtidigt går det för mej och jag fyller dej med min heta sperma...
Visst är jag en riktig snuskgubbe ... *S*

Jag är förstummad. Och nu menar jag inte precis stum av beundran, utan mer sådär att man vill bita ihop och slå in tänderna på någon. 
Jag begriper mig inte på sånt här, C6 och T6 och hela tanken med att skicka en massa snusk i media. Är det verkligen någon som får såna här mail och tänker "men HONOM skulle jag vilja träffa"? Va? Va? Va?  

Men med lite tur så förlorar "tokig6" och hans anhängare med tiden förmågan att få ihop det med det motsatt könet på annat sätt, och om man bara ignorerar dem tillräckligt länge så kommer det att försvinna en rejäl ansamling av underutvecklat genetiskt material på en generation eller två.   

Så det är väl bara att gå på som förut och inte stanna eller se sig om, som det heter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar