onsdag 30 april 2008

Solid gold brass

Idag har jag varit på massage och fått frid i kropp och själ. Efteråt bjöd jag in mig själv på middag hos Miss E, som underhöll med en spännande skröna om en dejt, där orden "BDSM" och "åsnekuk" nämndes redan inledningsvis, och värre skulle det bli. 

Olyckligtvis, för oss och vårt till synes omättliga behov att frossa i snuskiga detaljer, kom Miss E:s barn hem mitt i berättelsen. Som de goda förebilder vi är växlade vi raskt över till något mer rumsrent samtalsämne. Sedan skickade vi helt elakt iväg barnen på olika små uppdrag utom hörhåll så att berättelsen kunde nå sin fullbordan, och mimade skickligt en stor mängd könsord. Inte något av det som sades lämpar sig i tryck, men det var mycket spännande.

På tåget hem trodde jag att jag skulle få glamma med berusade ungdomar i parti och minut, men det var ungefär lika livat som på ett årsmöte med PRO.  Jag vet inte vad det är med valborg nuförtiden, men det är inte som förr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar