fredag 25 april 2008

Om vi går åt varsitt håll och får nytt perspektiv så lovar jag att vi aldrig möts, för världen är stor.

Jag slumpade fram en besökare i Det Sociala Experimentet:

Jag drömmer om att träffa en skandinavisk, kristen, barnlös kvinna, gärna blond. Du bör vara mellan 39 till 48 år, längd mellan 165-178 cm, vikt bör vara din längd i cm - 115. Sedan är allt över C-kupa ointressant!! Är du Bi, är det inget som stör mig. Du är välutbildad med framgång både yrkesmässigt och socialt. När det gäller politiskt är du givetvis borgelig, inget vänstervridet tack!! Du skall vara helt självgående och se mannen som något som Du inte behöver för att leva, men inte kan leva utan...

Jag undrar om det är någon som läser ovanstående och känner att det här verkar vara Guds gåva till kvinnan. Själv kände jag att jag föll utanför kravspecifikationen på de allra flesta punkterna. Jag kan möjligen passera som "skandinavisk", "välutbildad" och "självgående", men jag tror det är kört för övrigt. Tack och lov.

Det kändes som att jag skulle ha större potential som nazi-hemmafru. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar