onsdag 9 april 2008

"Men vem fan vill ha en kille som åker till Bangkok för att knulla?"

Idag besökte jag en hälsokostaffär. Det var en så fet jävla kärringstämpel på det att jag var tvungen att åka till Hässleholm för att inte bli igenkänd eller sedd genom fönstret där jag stod och vände och vred på burkar med tvivelaktigt innehåll som utlovade magiska effekter. Jag stoppade den skamliga påsen med någon slags klämmig logga i rött och grönt djupt ner i innerfickan som en annan snattare, och smög därifrån på bakgator. Om det nu finns några sådana i Hässleholm city.

Jag blev lite gladare när mp3-spelaren plötsligt slumpade fram Knulla i Bangkok med Bad Boo Band, så jag fick minnas lite svunna tider med pissljummen folköl och blandband med det bästa från Ny Våg. Så blev ordningen återställd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar