torsdag 5 december 2019

Bloggutmaning 5 december: En gång 2019 som inte kändes

Det var ju ändå en lite klurig fråga? Vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till den för jag är nog en sån som känner ganska mycket. Inte så att jag är någon såkallad HSP-personlighet, men jag är inte heller likgiltig för speciellt mycket. Är däremot rätt bra på att bita ihop och hålla masken ("stå upprätt och hålla tätt i alla kroppsöppningar" som jag och min forna vapendragare miss E brukade formulera det) så jag kanske inte framstår som speciellt känslosam i det offentliga rummet så att säga.
Kan inte direkt komma på något tillfälle under 2019 som inte har känts? Allt har väl känts någonting, tänker jag. Ibland bra, ibland dåligt. Men alltid något. Så jag får nog passa på denna fråga.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar