fredag 13 december 2019

Bloggutmaning 13 december: Året genom Instagram 2019

Nu kanske det är meningen att man ska gå igenom sina mest gillade bilder under 2019? Det kommer jag inte att göra. Länken finns ute till höger om någon är intresserad. Eller här. Är mest bilder på djur och skojiga kontaktannonser från tidningen Land. Det senare var väl så nära näthat jag har kommit. En person med rätt många följare skrev att mina #kontaktannonseritidningenland var jätteroliga, varpå jag raskt gick från kanske 30 följare till 200-nånting på bara några timmar. Visade sig att vissa av dom var synnerligen surmagade och proxykränkta individer som tyckte att jag gjorde mig lustig över ensamma människor. JAHA MEN AVFÖLJ DÅ, era små as. Skrev jag inte. Det behövdes inte heller, för det gjorde de flesta självmant när de insåg att jag verkligen inte var så rolig som utlovats.

Någon influencer blir jag nog aldrig, men det är väl smällar man får ta.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar