tisdag 2 oktober 2007

Varför har kaninerna så roligt? För att de är så många.

Häromdagen på jobbet skulle jag markera att jag tyckte Tord hade gått för långt. Så jag skrev det mäktiga varslet </TORD> på vår whiteboard som egentligen ska handla om jobb men som nästan aldrig gör det. 

Det här är ju bara roligt om och endast om man kan en smula html, och det var det inte många som kunde visade det sig. Så Tord och jag fick hålla på i en kvart och förklara för Björn och Micke vad det roliga var. Sedan fick vi hålla på nästan lika länge för att förklara för Dan också, och Dan är ändå vår IT-chef. Fast det handlade nog mer om att han tyckte att vi var så pinsamt nördiga att han liksom inte riktigt ville kännas vid oss. 

Man kan nog säga att det egentligen bara var Tord och jag som tyckte det här var skojigt. Och eftersom Tord var den som så att säga hade avslutats, så var det egentligen bara jag som hade roligt på jobbet idag.

Så kan det gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar