tisdag 1 januari 2013

20130101

Så var det nytt år. Igår var vi "småförkylda men vid gott mod". Idag: dyngförkylda och inte alls vid lika gott mod. Det var ju en djävla pissig inledning på det nya året kan man ju tycka. Vi vaknade vid kvart i nio, men jag kände mig helt febrig så jag drog täcket över huvudet och somnade om. SOV TILL HALV TOLV! Så länge har jag nog inte sovit sedan...tja, sist jag hade feber kanske? Boring är väl bara förnamnet. Men det är väl bara att bita ihop och UTHÄRDA. Tur i alla fall att man inte utfäst några storslagna nyårslöften om att börja ett nytt och bättre liv, för det hade i så fall inletts med att dö sunkdöden. Är just idag extra tacksam över allt jobb vi hade med att inhägna hela tomten när vi flyttade hit så att det just idag bara är att öppna dörren och släppa ut hundarna, samt att hundarna inte är av typen som klättrar på väggarna så fort det inte händer något utan tycker att det är helt okej att ligga i soffan snudd på 24/7.


Känner mig ungefär så här idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar