tisdag 29 januari 2013

Twittelido

Ni vet den här lilla låsningen i ländryggen som slog till häromdagen? Ont gör det och stel är jag och på det stora hela tycker jag att den kan ta och dra åt helvete, faktiskt. Satte hårt mot hårt med vår djävulska DEEP MUSCLE MASSAGE-grej som vi inte vet vad vi ska kalla för vad man än säger så låter det som någon obskyr sexleksak, vilket det alltså inte är. I alla fall så vred jag upp den på max och misshandlade min ländrygg med den enligt principen "ont ska med ont fördrivas". Sedan gick jag på tantgympa. Nu är jag lite trött. Har lite ångest över morgondagen eftersom jag ska på kurs som inte slutar förrän HALV FEM. Är alltså inte hemma förrän tidigast FEM. Det är ju i princip mitt i natten. Jag är ju van att sluta klockan två och att slippa trängas med populasen som en vanlig dödlig. Buhu vad det är synd om mig. Dessutom hinner jag inte till biblioteket som jag hade tänkt, eftersom det stänger klockan tidigt på onsdagarna. RÖV. Måste ha en bra bok till helgen. Håller på med någon deckare av Mons Kallentoft och den är ju alldeles otroligt BORING. Har även Jo Nesbös senaste, men känner mig inte sugen på Harry Hole, han börjar bli...lite tjatig, med sitt evinnerliga supande och sina misslyckade kvinnohistorier och sin onaturligt enorma överlevnadsförmåga. Jaja, det får väl bli på torsdag då. Biblioteket alltså. Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar