fredag 11 januari 2013

På spåret vecka 2

Det är ett rätt så slokörat Lag Soffan som slickar sina sår efter ett svidande nederlag (20 p) mot Johanna Koljonen och Marcus Birro (29 p) och Ellinor Persson och Dick Harrysson (36 p). Vi inledde hyfsat med att klippa både Detroit först av alla, och jag överraskade med att känna till nationaliteten på en namngiven fotbollsspelare och kunde därför ro hem Sofia, men däremot gick vi helt bet på Berlin eftersom vi var övertygade om att det var i Sverige. Och sedan var det klent bevänt med Berlinkunskaperna i allmänhet ("den stora shoppinggatan måste vara Unter den Linden, för på Kurfürstendamme är det bara knark och horor, så var det i alla fall i Vi barn från Bahnhof Zoo") (JA, det var jag som kom med denna lysande slutsats, men allt jag kan om Berlin kommer från den boken/filmen). Och vi kunde inte ett skit på musikfrågorna och missade Vem där? Så näe, det här var ingen bra omgång, MEN jag redovisar den ändå för att visa min mänskliga sida.

FUCK! Sagt av min omänskliga sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar