fredag 22 februari 2008

You think that this feels good, you aint felt nothing yet

Korridorssnack i arla morgonstund:

Jag: Jag var inne på någon sådan där djurrättsaktivistsida igår. Budskapet var att man inte skulle köpa päls, och för att stödja verksamheten kunde man köpa en almanacka. Och så var det en med nakna brudar! Man undrar ju vad som är mest lämpligt att stödja egentligen, pälsindustrin eller porrindustrin.
Tord: Jamen i porrindustrin är det åtminstone EN part som har fått välja själv.
Jag: Det är det väl i pälsindustrin också i så fall.
Tord: Jamen ingen väljer väl att få en strömförande kolstav uppkörd i sig, som minkarna får.
Jag: Det finns säkert såna porrfilmer också.
Tord: Jamen då är det väl inte riktigt porr...Då är det något annat.
Jag: Det är bara sex!
Tord: Nej, det är kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar