lördag 9 februari 2008

Jag är rik, bor i Vik

Samtal med Miss X:

Miss X: Du vet den gången när vi hade efterfest med miss Y och han, Anders S Svensson? Herr X hittade ett kondompapper i min säng sen! 
Jag: Oj...Men herregud. Det var ju INTE bra.
Miss X: Ja, det var verkligen jobbigt. Jag kunde ju liksom inte säga som det var, att det var Miss Y som hade knullat med någon vi träffat på krogen, för tänk om han får för sig att berätta det för hennes man någon gång på fyllan...Det blir ju inte bra, om man säger så.
Jag: Nej, och du kunde ju inte heller säga "Det är inte mitt, för när jag var otrogen använde vi inte kondom".
Miss X: Hahaha, nej exakt. Så jag fick skylla på min son! Och han blev helt jätteupprörd och bara "Men varför skulle jag lägga kondompapper i min mammas säng!" 
Jag: Nej, det är väl det sista de tänker på när de är 14 år! Men vilken soppa! Och stackars din son sen, bli beskylld för någonting han är helt oskyldig till!
Miss X: Ja...Usch, vilken dålig förälder man är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar