söndag 17 februari 2008

Med vapen stolt i sin hand drog han ut i krig för sitt land

Jag läser just nu en deckare som handlar om en brud från Östermalm som blivit mördad och så har någon skrivit "slyna" med läppstift på en spegel. Föräldrarna påpekade att det verkligen inte fanns något fog för ett sådant uttalande, men obducenten hävdade att det  fanns det visst. Hon hade minsann varit mycket sexuellt aktiv hon. För han, obducenten, hade hittat ett ärr på hennes tunga, och detta ärr kom från en piercing. Och man piercar tungan för att öka stimulansen av mannens penis vid oralsex. Och därför kunde han dra slutsatsen att hon hade varit mycket sexuellt aktiv. Och ingen av poliserna kom med några som helst invändningar.

Nu har jag ju aldrig känt någon större lust att pierca tungan. Men jag föreställer mig att man i första hand gör det för att vara lite ball. Inte att det primära syftet är att tillfredsställa en man.  Och inte att det skulle vara ett tecken på att man knullar runt som om det inte fanns någon morgondag. Eller va, va, va?

Här var jag tvungen att djupandas och tänka Det är bara en booook

Snart ska jag läsa vidare och eventuellt elda upp mig själv lite till.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar