torsdag 14 februari 2008

Ack vi som älskar oss själva och går i psykoterapi

Idag tog jag mig på nytt en titt på Det Sociala Experimentet.  Det är svårt att låta bli att förundras över människor. 

Först var det en karl som skickade ett mail med en s k fräckis. Han var enligt uppgift 46 år och jag kan inte låta bli att tycka att om en karl är 46 år så borde han väl kunna ha lite mer finess i sitt kontaktsökande än på nivå Eddie Meduza, men uppenbarligen inte.

Sedan gick det ungefär 30 sekunder, så kom ett nytt mail från samma karl. Det innehöll följande rader:

du är såååååååååååååååå söt

ett hjärta till dej
på alla HJÄRTANS dag
puss

Menvadfan ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK? Finns det verkligen någon som tror att man har den minsta lust att besvara ovanstående? Och vad är det egentligen meningen att man ska svara? Tack för komplimangen, och förresten, vilken skojig fräckis du mailade nyss. Bättre Alla hjärtans dag-hälsning har jag aldrig fått. PUSS PUSS.


MEN ELLER HUR? Jag vill helst av allt ta till vapen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar