torsdag 27 mars 2008

Vakna nordanvind! Sunnanvind kom! Blås genom min trädgård så att dess vällukter flödar .

Idag levererades min nya dammsugare. Det får man säga var snabba ryck, för jag beställde den i söndags kväll, och i måndags var det ju ändå helg. Så det var inte många dagar som vitvarumäklarna behövde på sig innan ett tjänstvilligt väsen stod utanför dörren med min vackra röda cyklondammsugare från framtiden. 

Jag funderade på om man kunde passa på att be om att få städat också, när han ändå var i tjänst så att säga. Men det kändes inte som att hushållsnära tjänster ingick i priset.

Och förresten fick jag ingen faktura, kom jag på nu. Det är inte så att jag tror att de har glömt bort att ta betalt, för sånt händer fan aldrig. Men man vet ju aldrig. Kanske jobbar Lennart på ekonomiavdelningen den här veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar