söndag 16 mars 2008

To make a better kind of gun

Min tv-dator är nog officiellt död. Eller åtminstone medvetslös och långt bortom min räddning, för nu vill den inte ens starta. Jag får ta den till en verkstad och låta dem rädda vad som räddas kan. 
Det fanns en tid när jag fann ett visst nöje i att gräva i datorers innandömen och klocka upp processorer och liknande. Det känns som att det var samtidigt som Noak gick omkring och funderade på om han inte skulle ta och bygga en ark någon dag. Jag orkar verkligen inte med någon trilskande teknik längre. Jag ser det inte som en utmaning, jag vill bara att det ska fungera när jag trycker på "on".

Och på aftonbladet kan man rösta om vem som var "snyggast i finalen" i melodifestivalen. Lustigt, jag trodde det handlade om musik. Men jag är ju så hopplöst efter min tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar