söndag 23 mars 2008

Nu har du ditt och jag mitt revir

Jag bläddrade ett varv bland tv-kanalerna för att se om det fanns något lättsmält att avrunda dagen med, och hela rutan fylldes av Nicholas Cage. 
Mmm...Nicholas Cage. 

Det var förstås för bra för att vara sant, för det var bara reklam för Gone in 60 seconds, som ska visas någon annan dag. Jag gillar inte filmen så värst mycket, men jag gillar ju Nicholas Cage desto mer, så jag kan tänka mig att stå ut med en del trista biljakter.  

Efter reklaminslaget blev skärmen full av svettiga män i togadräkter som parade sig helt maniskt med ett antal unga kvinnor som var lägligt utplacerade på bord här och där framför kulisser av tempelkaraktär. Det visade sig att jag hade hamnat mitt i ett avsnitt av tv-serien Rome. Jag påstår att det var bland det sämsta jag sett på länge.

Jag skulle inte ens se den om Nicholas Cage var med. Gränsen får gå någonstans. Typ vid biljakter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar