tisdag 18 mars 2008

Lennart slår till igen

För ett tag sedan var jag och skulle köpa en Torkyrullehållare (finns det någon som har ett bättre namn på den så emottages det tacksamt) till jobbet. Den fanns inte inne, så försäljaren lovade att beställa och leverera densamma inom några dagar. Några dagar gick, men ingen Torkyrullehållare dök upp. Idag ringde jag för att höra hur landet låg. Först fick jag prata med en tjej som inte visste någonting alls och inte kunde se någonting i "systemet" heller. Det är lika bra att du pratar med Lennart direkt, sa hon och jag fick onda aningar. Och mycket riktigt, naturligtvis hade han schabblat med min beställning och det blev många turer fram och tillbaks innan ordern på den gäckande Torkyrullehållaren kunde lokaliseras. Och då var den restnoterad.

Dom som tillverkar Torkyrullehållare heter antagligen Lennart hela högen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar