lördag 15 september 2007

Jag såg min frälserska dansa uti en krans från Trygg Hansa, fast ibland var hon två.

Telefonsamtal en lördagskväll:

Jag: Jaha, skulle vi dricka vin ikväll eller?
Barbie: Ska vi det?
Jag: Ja för fan, det tycker jag. Jag var helt trött innan men så tog jag en whisky och kände livsandarna återvända, det är nog alkohol som saknas i min kropp.
Barbie: Ok, men då får du nog ta med en whisky till mig också.
Jag: En whisky? Men jag har bara bautaflaskor.
Barbie: Men vadfan, då får du väl hälla över lite i en PET-flaska.
Jag: Hahaha, whisky i petflaska, vad white trash.
Barbie: Eller retro. 
Jag: Ja, eller kanske vintage. Jag kommer över om några minuter, hejdå.

Sms från Barbie 2 minuter senare: Ta med mer vin, Maja kommer också.
Det här ser lovande ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar