torsdag 22 december 2011

Whatever happens

Har absolut ingenting alls att blogga om. Alla andra bloggar frenetiskt om sin oerhörda julstress, men eftersom förträffliga jag har varit klar med alla julklappar i månader  och julmaten är nedbantad till ett minimum så är det ju inte mycket att komma dragandes med. Idag ska jag i och för sig in och trängas på Ica (vanliga Ica, inte rik-Ica) tillsammans med resten av kommunen för att handla "det sista" som det heter, jag återkommer om det blir ett trauma.

Veckans sökord på Google för att hitta hit:
Damernas nakenstafett
Ica klisterremsor
"Norge vann"
Kanalpaket med porr
Ola Robinson 2011
Veolia Transport
Vinter i Vittskövle

Allt från porr till det gamla hederliga sättet att klistra innanfönster. Känner mig riktigt nöjd att ämnena divergerar så till den milda grad. Jag undrar om den s-s-stackars Ola är lika nöjd. Hoppas! Jag gillar Ola. Han borde ha vunnit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar