torsdag 8 december 2011

Vem där?

Nikky skrev en kommentar till inlägget om förra veckans avsnitt av På Spåret. Dessvärre syns inte den kommentaren någonstans och nu tror hon att det är jag som har raderat den eftersom det var skryt om att hon kunde Vem Där?-frågan på första bilden. Som föreställde en massa bebisar, och direkt fattade hon att det var Angelina Jolie. Det hade jag aldrig fattat om jag såg hade tänkt i hundra år, det enda jag vet om Angelina Jolie är att hon har en röv som får alla karlarna på jobbet att få något dimmigt i blicken när de pratar om en speciell scen i filmen Wanted, där Angelina kliver upp ur ett badkar. Men kopplingen mellan den röven och alla barnen är ju ytterst diffus. Fast jag får väl medge att jag aldrig någonsin kunnat Vem Där?-frågan överhuvudtaget, inte ens på slutet när det förmodligen ska vara väldigt uppenbart. Inte en enda poäng har Lag Soffan plockat och vi tyckte det var mycket bättre förr, när det var ett årtal man skulle gissa på, då hade man ju i alla fall en sportslig chans. Men Vem Där?! Det går alldelels för fort och jag är ju som sagt lite ansiktsblind, det är helt kört. Jag vägrar ens gissa, man vill ju inte få tre minuspoäng dessutom. Tror vi får införliva Nikky i Lag Soffan framöver. Det bara måste ju bli en given succé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar