måndag 5 december 2011

And the child's name will be "Snow Gently Falling"

Men suck, nu snöar det. Eller snöblandat regn, men det är ju inte mycket bättre, det är i princip nästan ännu mer deprimerande. Kallt och blött är en kombination som inte kan göra någon människa lycklig, så vips föll alla ambitioner om både långpromenader och träning efter jobbet. Och lika vips infann sig frestande tankar om att jag faktiskt är jättetrött för jag har ju varit borta hela helgen och kom inte hem förrän vid 22-snåret igår kväll och gick upp 04.30 i morse och jag har ju knappt sett min man sedan i torsdags och inte har vi något bröd heller, så istället för att gå på spinning så borde jag väl viga kvällen åt att, tja, vara hemma, elda i kaminen, baka bröd, blogga och kolla på På Spåret på svt play.
Ja, det är ju inga uppbyggliga eller karaktärsdanande tankar, men någon gång måste man väl ändå bara få tillåta sig att, tja, vara hemma, elda i kaminen, baka bröd, blogga och kolla på På Spåret på svt play. Särskilt när det snöar ute. Jojomensan, så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar