måndag 5 december 2011

There's a hunger still unsatisfied

Känner mig sjukt hungrig, vilket är konstigt. Jag brukar äta när jag kommer hem från jobbet och har varit ute med Remus, tax med rätt att döda. Då är klockan kanske runt fyra. Sedan är jag inte hungrig mer förrän nästa morgon. Men idag. Jag åt müsli och yoghurt när jag kom hem, ungefär lika mycket som jag brukar. Sedan var jag ändå liksom sugen på något vid femtiden, ville ha en macka men degen som skulle bli bröd stod fortfarande och jäste så jag drack en kopp te och åt några Digestivekex. Och nu sitter jag här och känner mig lik förbannat på gränsen till utsvulten. Om man skulle ta en macka ändå. Måste ju vara skärpt nu när vi ska se På Spåret. Mmmmm...nybakt bröd. Ja, sådär går tankarna.

Kan det vara Stockholmsluften? Hormoner? Klimakteriet?  Fan vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar