tisdag 18 oktober 2011

Heavy duty

Tydligen har någon googlat på daska ihjäl och hamnat här. Jag vet inte vad det säger om den här bloggens innehåll.
För övrigt har jag tydligen hamnat i en svacka. Tänkte vara produktiv och såga ved idag, men...nä. Det blev inget av med det. Oklart varför.
Tänkte gå en långpromenad i regn och rusk och få känna mig sådär härligt hurtig, men...nä. När jag kommit 100 meter hemifrån slutade det regna, solen bröt fram och fick mig att svettas ymnigt i min vind- och vattentäta klädnad. Långpromenad blev det visserligen ändå, men inte sådär ruskmysig som jag hade målat upp i fantasin.
Tänkte pyssla med ett kreativt projekt efter promenaden, men...nä. Inspirationen håller sig borta, och nu har jag dessutom fått ont i huvudet. Dessutom kom jag på att jag har bokat ett jobbmöte imorgon mellan 11 och 12, men klockan 12 ska jag på massage, vilket innebär att jag får 1. Stressa igenom mötet för att sedan 2. Stressköra genom stan till massagen och sedan 3. Stressköra tillbaks och äta lunch för att inte svimma av hunger och sedan 4. Stressjobba ikapp resten av arbetsdagen. Jamen det var väl ett djävla lyckat koncept i samband med massage. 

Så nu är jag på dåligt humör och vill bara duscha och slänga mig i sängen med en Camilla Läckbergdeckare och sura mig igenom kvällen. Japp, så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar