tisdag 18 oktober 2011

Förlåt, Lennart!

Ok, jag tar tillbaks mina halvsura uttalanden om Lennart, för han ringde faktiskt upp ur sin radioskugga lite senare. Och var väldigt trevlig och förklarade att de hade fått så många anmälningar att de hade blivit tvungen att lotta bort folk. Ja, det där med lottningen tror jag ju inte ett ögonblick på, eftersom det enligt anvisningarna finns en tydlig prioriteringsordning, och i den kom jag...typ sist. Fast det är ju inte Lennarts fel och han ville säkert bara linda in den bistra sanningen i lite verbal bomull.
Men jag tycker fortfarande att det är en väldigt konstig hantering, om man anmäler sig via ett formulär på internet där man måste ange sin e-post, hur svårt är det att bara skicka ett mail till de som blivit "bortlottade" och meddela detta? Inte för att jag kanske har hängt upp hela mitt liv kring detta mentaltestandes vara eller icke vara, men det har ju legat där i pipelinen och pockat på uppmärksamhet de senaste veckorna. Helt i onödan.   

Men Lennart var i alla fall trevlig. Trevlighet räknas. Go, Lennart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar