måndag 5 maj 2008

She eases me down, touches me gently

En gammal gubbe mailade mig på dejtingsajten, a k a Det Sociala Experimentet. Så här skrev han:

Skulle ju behöva någon som kommer och lyssnar med mig - på mina gamla skivor.......såsom Ebba Grön....
Din profil - yes yes yes...
För du är ung....och jag är.....:-)
Come on.......kul tanke!

Vad fan, jag har väl egna skivor med Ebba Grön. Resten begrep jag överhuvudtaget inte. Eller, jag kan ju förstås läsa mellan raderna. Men om den näst sista raden skulle vara en hänvisning till en Ebba Grön-text så var den felciterad. Och är man så jävla orkeslös att man inte ens kan förmå sig till att slutföra raderna någon annan förväntas läsa mellan så lär det väl inte finnas mycket krafter kvar överhuvudtaget, och come on, så jävla kul är inte den tanken. 

Eller något sånt, tänkte jag svara. Men jag besinnade mig för stunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar