torsdag 29 maj 2008

Nu har alla en dokumentärfilm om sig och de sina

Det Sociala Experimentet förnekar sig visst aldrig:

Hej tjejen!!!!
Här har du en otroligt sexig och snygg kille med ett jättestort "paket"-:)
Är en glad och snäll kille!!
Jag har alltså ingen bild eftersom att jag inte vill visa mig för alla........är kanske feg i dina ögen då eller?
Jag är vältränad, 189 cm, 83 kg, rutor på magen, välutrustad och blå⁄gröna ögen.......en fin kille helt enkelt......
Söker dig tjej som älskar sex och som tycker det är världens härligaste grej.........ett STORT plus är om du gillar stora saker*L*!
Hör gärna av dig om du är intresserad...................stora bröst är också ett plus.....!!!! String likaså-:)
Puss i ljumsken!!

Ibland finner man liksom inte ord. Jag funderade på att svara att jag kunde hjälpa honom att flytta hans jättestora paket med en truck. Men vid närmare eftertanke så gjorde jag inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar