fredag 16 maj 2008

Hey Mama, is it true what they say, that Papa never worked a day in his life?

Vi har bekymmer inför morgondagen, Jenny och jag. Dels rent praktiska saker, som till exempel vad och framför allt när vi ska äta, och hur långa köerna är till toaletterna kommer att vara. Christian bara suckar när han hör oss, som om han vore en hårt prövad man. Men det är ju lätt för honom som bara kan slänga ut snabeln i vilken buske som helst när behoven tränger på.  

Men vårt, Jennys och mitt alltså, största bekymmer är att vi inte hunnit bestämma vad vi ska ha för playlist. Det är lyckligtvis inget gemensamt beslut, för vi har inte alls samma musiksmak. Men ändå, det är ju nästan det viktigaste av allt och det är inte klart än. Nu är det mindre än ett dygn kvar och det enda jag vet är att jag nog ska ha med Hallowed be thy name med Iron Maiden. Men sedan är det ytterligare 29 ultimata löparlåtar som liksom ska bära fram en i 21 km, så det måste väljas med minutiös omsorg.

Nu ska jag plocka fram mp3-spelaren och bruka allvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar