måndag 26 maj 2008

Hear the sound of the falling rain

Den som inte blir glad i själen av att lyssna på Hayseed Dixies tolkning av Green Days Holiday kan ju fan inte vara riktigt klok. 

Jag lyssnade på den fem gånger i rad och jag var på ett strålande humör, fastän det ösregnade och jag hade motvind och frös som en uteliggare. Men jag satte mp3-spelaren på repeat och höll modet uppe ända tills jag kom hem och insåg att jag måste vika resten av kvällen åt att plugga truck-jävla-teori. Och det kräver största möjliga tystnad eftersom det fortfarande känns som att det är många bitar i truckvärlden som liksom svävar omkring i ett kunskapslimbo i min hjärna. Jag är helt skakis. Magnus och Christian är helt oberörda. Eller så tuggar de stora lass Valium bakom min rygg.

Värt att känna till: Syravikten i ett fulladdat truckbatteri är 1,28 kg. Om ni någon gång får den frågan i Vem vill bli miljonär, tveka inte att ringa en vän. Det vill säga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar