lördag 4 februari 2012

SVEKET!

Plötsligt hände det. Mitt i sjätte säsongen av Desperate Housewives så bestämde sig min man helt svekfullt för att HOPPA AV vårt gemensamma tittande. Jamensådärgörmanvälbarainte! Här har vi tröskat avsnitt efter avsnitt och följt Bree, Susan, Lynette och Gabrielles öden och äventyr i minst ett ÅR, tror jag. Då kan man väl inte bara sluta titta! Orsaken sades vara, citat att "det händer ju ändå ingenting hos dom där bindgalna kärringarna", slut citat, vilket i mina öron låter som århundradets lamaste bortförklaring. Det händer ju saker i ett och folk dör ju snudd på som flugor bakom de ståtliga husfasaderna på Wisteria Lane.

DÅLIG STIL kallar vi sånt. Nu får jag titta vidare själv. För det finns väl ingen annan i västerländsk civilisation som inte har hunnit längre än till sjätte säsongen? Va? Va? Va?

Mvh/
dagens-ilandproblem_68

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar