onsdag 8 februari 2012

Pustar ut

Nyss hemkommen från gymmet, är glad att jag gav mig iväg trots att jag helst hade velat stanna hemma och sura i soffan, titta på Desperate Housewives och tycka allmänt synd om mig själv. Nu kunde jag med gott samvete beordra min man att koka te och göra en brasa medan jag själv klev in i duschen och förvandlade mig till den skönhet jag innerst inne är när jag inte står i svettiga träningskläder och ojar mig över mjölksyra. Eller: OOOOH, NU KOMMER MJÖLKEN, som en gubbe vrålade på cirkelträningen idag. Älskar min onsdagscirkelträning, det är nästan alltid samma människor och nu har vi liksom tagit oss till en nivå där vi utan hämningar kan stöna och vråla när "mjölken" sätter in och det börjar bli jobbigt.

Träffade Sandra och Mikael på gymmet och fick ta del av lite stallskvaller. Inte mycket hade förändrats där, kan man ju säga. Kanske dags för ett studiebesök snart. Barbie? Vad säger du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar