onsdag 28 september 2022

Suck och stön, men snart över ett krön

Igår hade jag en sån där arbetsdag som jag har ibland och som mest av allt påminner om ett tolv timmar långt matteprov. Som man inte har pluggat tillräckligt inför. Kände sen mest av allt för att bara åka hem och gå raka vägen från bilen och in i sängen, men skärpte mig och gick en promenad istället. Tvingade mig även att göra ett litet pilatespass och belönade sedan denna min flit med ett avsnitt vad jag trodde var sista avsnittet av The secrets she keeps men så visade det sig att det fanns en säsong två? Men då var klockan nästan nio och jag slut som artist, så det där får jag utforska en annan dag. Typ...idag? Hehe. 

Ja, det var väl ungefär allt jag hade att säga. Idag väntar dag två på samma tema som igår, men sen hoppas jag att det blir lite nedförsbacke. Over & out för stunden. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar