onsdag 18 juni 2008

Im safe inside my wall of red tape

Dagens mail:

Från: Jenny
Till: Kollegorna
Kopia: Sparkling, Christian
Ämne: [ny produkt]
------------------------------------------------------------------------------
Vi har fått en pall med [produkt] att testa tillsammans med [avdelning]. Jag kommer inte att hinna innan min semester börjar, men om någon annan har tid att följa upp något arbetslag i närheten så är det bra. Materialet finns på lagret, jag ska be Truck-Sparkling att sätta upp dem på någon bra hylla.
Mvh Semester-Jenny

Från: Christian
Till: Jenny
Kopia: Sparkling
Ämne: RE: [ny produkt]
--------------------------------------------------------------------------------
Bra att du ber den som kör sakta & säkert...
Då är pallen på hyllan lagom tills du är tillbaks från semestern...
Mvh Christian

Jag känner att Christians förtroende för mig som truckförare är...helgjutet. Eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar