onsdag 11 juni 2008

Im in your movie

Idag dristade jag mig att bjuda hem mig själv till Miss E. Hon hade tvättstuga. Vi kom fram till att vin och tvättstuga är en utomordentlig kombination och att man borde tvätta på det viset mycket oftare.

Miss E demonstrerade också en väggfast bänk, på vilken hon haft en het stund med en man härförleden. Sånt verkar annars bara hända i film där den svenska synden är huvudtema. Samt i Miss E:s tvättstuga.

Sedan drack vi alldeles för mycket vin och talade ut om livet, universum och allting. Som vanligt kryddades varje uttalande med rikliga doser av runda ord. Det är som om vi får Tourettes syndrom bara av att lukta på vinkorken, som jag för övrigt mosade enligt min konstanta oförmåga att använda korkskruv. Jag är för helvete helt värdelös, men Miss E räddade situationen. Vi hade för övrigt mycket trevligt.

Hur trevligt det kommer att bli när klockan ringer 04.45 imorgon återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar