torsdag 6 december 2012

Steg för steg vecka 49

Kan helt ärligt erkänna att när det gäller STEG FÖR STEG den här veckan så har jag inte en susning. Kan väl skylla på att fokus mer har varit på att köra försiktigt än att lyssna på radio, men det är väl lite mesigt att försöka hitta undanflykter, så här kommer det: Jag fattar helt enkelt inte. Får inte ihop den röda tråden. Och i morse när jag skulle lyssna på alla tre ledtrådarna så var jag så djävla TRÖTT eftersom jag var barnvakt igår och inte kom hem förrän närmare midnatt och således inte kom i säng förrän efter midnatt (vilket knappt händer ens på nyårsafton) och därför var ganska slut som människa när klockan ringde 04.30 och därför hade svårt att hålla fokus på både bilkörning och radio. Kände att bilkörning var en bättre grej än att lista ut rätt svar i en tävling jag inte ens deltar i, men det känns lite retligt. Så nix. Den här veckan kommer jag inte att briljera. Det kommer förmodligen att gå pissdåligt i På Spåret också. Får komma igen nästa vecka med nya friska tag. Eller nåt.

2 kommentarer:

  1. Det är inte bara där du ska komma igen. Vad hände med, hulk, fotoutmaningen?

    SvaraRadera
  2. Oh JÄVLAR. Har precis glömt bort, skjuter nu lite gott och blandat från höften:
    1. En bild på ett klädesplagg som du verkligen ångrar att du köpte.
    2. Har precis lärt mig att "guilty pleasure" är något man gillar men skäms lite för. Så: en bild på något som är ditt "guilty pleasure".
    3. Utan att städa först: en interiörbild från badrumsskåpet.

    SHOOT!

    SvaraRadera